Izdelki v košarici

Pogoji reklamacij

Splošne določbe

1. Ta pravilnik o reklamacijah je pripravljen v skladu z določbami civilne zakonodaje in velja za potrošno blago (v nadaljevanju »Blago«), za katerega kupec v garancijskem roku uveljavlja pravice iz odgovornosti za napake (v nadaljevanju »Reklamacija«).

2. »Prodajalec« je družba mespi s.r.o., IČO: 52004040, DIČ: 2120859554, ID za DDV: SK2120859554, s sedežem: Východná 4, 949 01 Nitra, Slovaška, vpisana v trgovinski register OS Nitra, oddelek Sro, vložek 46751/N.

3. »Kupec« je oseba, ki je s prodajalcem sklenila prodajno pogodbo (v nadaljevanju »Prodajna pogodba«).

4. Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem se šteje za sklenjeno, ko je naročilo, oddano prek spletne trgovine na naslovu https://www.mespi.si/, potrjeno po telefonu ali e‑pošti.

5. Prodajalec je pred oddajo naročila kupcu jasno in razumljivo posredoval vse predpogodbene informacije o reklamacijskih, plačilnih, dostavnih in drugih pogojih, in sicer na ustreznih straneh svoje spletne trgovine, v splošnih pogojih in na podstraneh, namenjenih reklamacijam.

Pogoji reklamacije

1. Reklamacijski postopek spletne trgovine https://www.mespi.si/ poteka v skladu z garancijskimi pogoji posameznega izdelka in civilno zakonodajo.

2. Garancijski rok za vse blago je 24 mesecev, razen če je navedeno drugače.

3. Garancijski rok začne teči z dnem, ko kupec prevzame blago.

4. Garancija ne krije običajne obrabe zaradi uporabe.

5. Družba mespi s.r.o. odgovarja za napake, ki jih je imel izdelek ob prevzemu, in za napake, ki se pokažejo v garancijskem roku. Za napako, zaradi katere je bila dogovorjena nižja cena, prodajalec ne odgovarja.

6. Kupec ima pravico blago ob prevzemu vizualno pregledati. Če je blago očitno poškodovano zaradi prevoza ali nepopolno, ga lahko zavrne. Skrite mehanske poškodbe, ki ob prevzemu niso bile razvidne, mora kupec reklamirati takoj po odkritju, najpozneje ob prvi uporabi. Kasnejše zahtevke te vrste je mogoče priznati le, če kupec dokaže, da je imelo blago napako že ob prevzemu.

7. Ob uveljavljanju popravila pošlje kupec reklamirano blago skupaj s kopijo dobavnice in računa (oziroma drugim davčnim dokumentom, ki velja kot garancijski list) ali z garancijskim listom, če je bil priložen. Reklamacije pošiljajte na naslov mespi s.r.o., Východná 4, 949 01 Nitra.

8. Priporočamo pošiljanje prek Slovaške pošte kot zavarovan paket 1. razreda ali prek kurirja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. O poteku reševanja reklamacije vas obvestimo.

9. Naslov za sprejem reklamacij:

mespi s.r.o.
Východná 4
949 01 Nitra
Slovaška

V paket priložite garancijski list (če je bil priložen izdelku) ali kopijo računa oziroma dobavnice, ki služita kot garancijski list, ter spremno pismo z razlogom reklamacije in opisom napake.

O prejemu in obravnavi reklamacije vas obvestimo po telefonu ali e‑pošti na kontaktne podatke iz vašega naročila. Za težave zaradi napačno navedenih kontaktov ne odgovarjamo.

10. Prodajalec ali pooblaščeni servis je dolžan reklamacijo rešiti takoj, v zahtevnejših primerih v 3 delovnih dneh, če je potrebno tehnično preverjanje, pa najpozneje v 30 dneh od vložitve reklamacije. Po preteku roka ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe ali do zamenjave izdelka.

11. O izidu reklamacije bo kupec obveščen po telefonu ali e‑pošti; skupaj z blagom oziroma po e‑pošti prejme tudi potrdilo o rešitvi.

12. mespi s.r.o. ne odgovarja za napake, nastale zaradi mehanskih poškodb, uporabe v neustreznih pogojih (kemično agresivno, prašno, vlažno okolje, močno magnetno polje ipd.), nedovoljenih posegov (nepooblaščen servis), naravnih nesreč ali nepravilne napetosti. Kupec lahko uveljavlja garancijo le za blago z napakami, za katere odgovarja proizvajalec, dobavitelj ali prodajalec, z veljavno garancijo in kupljeno pri prodajalcu. V drugih primerih lahko prodajalec ponudi plačljivo popravilo.

13. Prodajalec mora izdati pisno potrdilo o rešitvi reklamacije najpozneje v 30 dneh od dneva vložitve. To je kopija reklamacijskega zapisnika z izpolnjenim načinom rešitve ter pisno obvestilo. Kopijo kupec prejme z blagom ali ob osebnem prevzemu.

14. Informacije o pooblaščenih servisnih mestih za garancijska in izven garancijska popravila posredujemo na zahtevo po telefonu ali e‑pošti.

15. Če mespi s.r.o. ob nakupu podari dodatni izdelek, je sprejem darila izbira kupca. Darilo ni prodano blago, zato prodajalec zanj ne odgovarja.

Reševanje reklamacije

1. Kupec izbere, katero pravico po ustreznih določbah civilne zakonodaje uveljavlja, in o tem nemudoma obvesti prodajalca. Na tej podlagi prodajalec ali pooblaščena oseba določi način rešitve takoj, v zahtevnejših primerih v 3 dneh, oziroma najpozneje v 30 dneh, če je potrebno kompleksno tehnično preverjanje. Po določitvi načina se reklamacija izvede brez odlašanja; najdaljši rok za rešitev je 30 dni od uveljavitve. Po izteku roka ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe ali do zamenjave blaga.

Če gre za odpravljivo napako, se reklamacija reši glede na kupčevo odločitev tako, da:

  • prodajalec odpravi napako, ali
  • prodajalec blago zamenja

Če kupec pri odpravljivi napaki nemudoma ne navede načina rešitve, prodajalec izvede popravilo.

Če gre za neodpravljivo napako ali za ponavljajočo se odpravljivo napako, ali za več različnih odpravljivih napak, ki onemogočajo normalno uporabo, prodajalec glede na odločitev kupca:

  • zamenja blago za enakovredno ali boljše po tehničnih lastnostih, ali
  • če zamenjava ni mogoča, vrne kupnino

2. Kupec lahko namesto popravila zahteva zamenjavo blaga oziroma njegovega dela, če to ne povzroči nesorazmernih stroškov.

3. Prodajalec lahko namesto popravila vedno izvede zamenjavo za brezhiben izdelek, če to kupcu ne povzroči pomembnih nevšečnosti.

4. Pri neodpravljivi napaki, ki onemogoča normalno uporabo, ima kupec pravico do zamenjave ali do odstopa od pogodbe (vrnitev kupnine).

5. Pri odpravljivi napaki ima kupec pravico do zamenjave ali odstopa tudi, če zaradi ponovne pojavitve napake po popravilu blaga ne more normalno uporabljati. Za ponovitev se šteje, ko se ista napaka pojavi tretjič po najmanj dveh prejšnjih popravilih.

6. Pri odpravljivih napakah ima kupec pravico do zamenjave ali odstopa tudi, če je hkrati prisotnih najmanj tri različnih odpravljivih napak, ki vsaka zase onemogoča normalno uporabo.

7. Če prodajalec reklamacije ne reši v 30 dneh, ima kupec enake pravice kot pri neodpravljivi napaki: zamenjava ali vrnitev kupnine (odstop).

8. Pri neodpravljivi napaki, ki ne preprečuje običajne uporabe, ima kupec pravico do primernega znižanja cene.

9. Če ima kupec pravico do zamenjave ali odstopa (vrnitev kupnine), sam izbere eno od teh pravic; ko svojo izbiro uveljavi, je ne more enostransko spreminjati.

Ti pogoji reklamacij veljajo od 1. 10. 2020.

Obrazec za odstop od pogodbe za prenos: odstupenie-od-zmluvy-mespi-sro.pdf